Paardensport vereniging “De Bommelerwaard”

Paardensportvereniging “De Bommelerwaard” heeft een eigen buiten accommodatie met een buitenbak van 20 x 80 welke te splitsen is in elke willekeurige verdeling.
Deze buitenbak is voorzien van een eb en vloed bodem en verder van een professionele verlichtingsinstallatie.
Verder is er een longeercirkel en een Losrijgedeelte van 35 x 40 ook dit is voorzien van een eb en vloed bodem.
Bij het terrein is een grote verharde parkeerplaats en een clubgebouw met een kleine kantine en ruimte voor de opslag van de materialen.
Ons ledenbestand bestaat uit een melange van jong tot oud en van recreatief tot (semi)professioneel.
Maar in ieder geval voeren gezelligheid en sportiviteit de boventoon.
En verder bent u niet alleen op onze site paardensportbommelerwaard.nl van harte welkom maar ook op onze accommodatie aan de Nieuwstraat 30 te Gameren