Voetbalvereniging GVV’63

Voetbalvereniging GVV’63 werd opgericht op 13 december 1962. Er werd besloten om vanaf het jaar 1963 te gaan voetballen onder de naam GVV’63. In de eerste jaren speelde GVV’63 op een veld in de uiterwaarden, naast de voormalige steenfabriek.

In 1974 krijgt GVV’63 een nieuw complex met stenen kleedkamers. Dit complex is aan de Middelkampseweg, op de plaats waar nu Gambora staat. GVV’63 heeft hier één speelveld. Door de ledengroei  wordt dit complex na een aantal jaren te klein.

In 1987 vindt er een verhuizing plaats naar de huidige locatie op het adres Middelkampseweg 16.  Inmiddels is GVV’63 uitgegroeid tot een middelgrote vereniging met een grote maatschappelijke bijdrage aan de samenleving van Gameren en de omliggende dorpen. GVV’63 heeft ongeveer 500 leden.

U bent van harte welkom op Sportpark Maartenshof! Om te ontdenken of je voetballen leuk vind, kun je drie keer komen proeftrainen. Stuur hiervoor een email naar:  tcjeugd@gvv63.nl

Wil je meer informatie over onze vereniging kijk dan op www.gvv63.nl