Marcel Baijense (voorzitter)

Ik ben in 1972 geboren in de Prinses Margrietstraat in ons mooie dorp. Sinds die tijd woon ik ook in Gameren, dus ik ben zoals ze dat zo mooi zeggen “geboren en getogen” in Gameren. In het dagelijks leven ben ik als Procesmanager werkzaam bij KPN. Voor de EHBO verenging ben ik actief als webmaster. Voor de Hervormde Kerk ben ik lokaal beheerder voor het ledenregistratiesysteem en zit ik in de website commissie.

Het is mijn ambitie om als Dorpsraad vanuit de belangen van de inwoners een verbindende factor te zijn tussen inwoners, verenigingen, het bedrijfsleven aan de ene kant en de Gemeente aan de andere kant. De input vanuit de inwoners vind ik zeer belangrijk, met deze input kunnen we samen Gameren leefbaar houden!

Vanuit deze gedachte is de slogan “Samen genieten in Gameren” dan ook ontstaan.